sobota, 17. oktober 2015

Dvakrat moška voščilnica

Ej, kako me je pa tole namatralo :) Za mladeniča, ki bo praznoval petdeset in je oboževalec, voznik, fan in sploh vse od BMW-jev, sem se lotila izdelave voščilnice. Na misel mi je prišla črna in modra, malce sive, skratka, bolj temne barve.


No, stvar se je zakomplicirala, ker je moja mami voščilnico popolnoma skritizirala, saj se ji je zdela kot osmrtnica :(
Kaj sem hotela, še eno sem naredila. Bolj svetlo, da ne bo takih mračnih misli zbujala.


Moji naročnici sem pokazala obe, pa naj se odloči, katero bodo dali slavljencu. Kaj mislite za katero so se odločili po glasovanju v družini?
Črno, itak :) Tako, da imam eno viška, če poznate kakšnega ljubitelja BMW-jev, ki bo praznoval 50 let :))

Je bila pa naloga težka, najbrž tudi zato, ker pogled v naravo, le težko najde kakšno nejesensko barvo. Mali borač skromno izstopa iz palete rdečerjavih odtenkov


Narava se oblači v tople barve,


 v glavi se vrstijo povsem druge barvne kombinacije


in BMW-jev v vijolični barvi res ni za videt, škoda, to bi mi šlo bolje od rok :)


Sicer pa je papirčkasta scena v teh dneh zasuta z jesenskim listjem, kamor pogledam same čudovite voščilnice na to temo, izzivi se vrstijo, izdelki pa res navdihujejo.


Nič čudnega, listki s svojimi barvami in oblikami so res ena čudovita mojstrovina narave.


Pisano nedeljo želim :)
Lp,Keltika

16 komentarjev:

  1. Še predno sem prišla do tvojega vprašanja, sem si mislila - jaz bi se sigurno odločila za prvo. Saj je druga zelo lepa, krasno sestavljena, le nekako mi prva barvno bolj paše k BMW- ju, pa še bolj moška mi deluje. Čudovite barve si ujela v svoj objektiv. Lep večer in lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo kako lepoe voščilnice, vsak moški bi jih bil vesel :) slike pa kot vedno krasne, sploh zadnja je čisto po moje okusu. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hja, tako je to ponavadi... na koncu je izbrana prva. ;)
    Sta pa obe zelo lepi. Barvno je meni sicer druga lepša, ampak kot je že Zvonka rekla se mi zdi, da prva barvno bolj paše k BMWju. :)
    Jesen pa s svojimi barvami res navdihuje, še posebej, če jih sonce obsije, kar mu je danes res lepo uspelo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mame so zakon, ampak včasih ga pa kiksnejo na polno. :-)) Tudi sama bi izbrala črnega BMW-ja, čeprav je tudi beli zelo lep in v krasni barvni kombinaciji. Tvoje opazovanje narave skozi fotografski objektiv je dih jemajoče. Le kdo lahko premaga naravo pri ustvarjanju krasnih barv in kompozicij!?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ha, ha, kakor koli, ti si naredila dve odlični moški voščilnici, vse ostalo je pa stvar okusa oz. kot pravijo, vsake oči imajo svojega malarja:) Ne bom ti povedala, za katero bi se odločila jaz:))) - ugani. Vse ostalo pri tvoji objavi pa je še dodatno čudovito, skozi tvoj objektiv se ujamejo same lepe stvari, katerim dodaš prefinjeno izbrane besede. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeee, tudi jaz sem navijala za črno. Zakon je, ne pa mrtvašnica. Prva je moška, druga pa za babnice, ki ne tankajo same ampak so tako fine, da jim morajo bencin nalit moški....sorry, če sem katero užalila, to je bila moja asociacija ob teh dveh slikah. Si frajerka, ni kaj....tudi v fotkanju...čudovite slike. Lep preostanek nedelje ti želim. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi moja izbira je prva. Ima močnejše kontraste, lepši model avtomobila :) in delujhe res moško. Drugo bi namenila mlajšemu. Foografije so odlične .... kot vedno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe voščilnice,lepe fotografije:)

    OdgovoriIzbriši
  9. uh pri meni tud crna zmaga:))) rjava je pa pikico za crno:)))
    vsak" dec" bi bil take cestitke vesel:))) upam da se ne motim:) avti so pac carji:) hihi

    OdgovoriIzbriši
  10. Včasih je res najbolje zaupati samemu sabi :) Sta pa obe lepi in ti verjamem, da si se namučila s tematiko, tudi jaz bi se. Če bi bila za žensko bi vseeno lahko dala kakšnega vijoličnega ali oranžnega BMW-ja :) Jesen res navdihuje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hm, obe sta mi tako všeč, da se ne morem odločiti, katera je moja favoritka.
    Všeč so mi tudi tiste majhne BMW nalepkice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahahaha, mama ti jo je pošteno zagodla. Meni sta obe super, bi se pa najbrž ravno tako odločila kot Janja, da bi svetlejšo namenila mlajšemu moškemu. Lep pozdrav in uživaj v pisani jeseni!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super voščilnici. Pa verjetno te ni tako namatralo, ker itak obvladaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite voščilnice, krasne fotke!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  15. A ne, kako so okusi različni :)) Po mojem mnenju si obe super sestavila, bi pa tudi jaz za 50-letnika izbrala prvo. Na drugi pa samo zamenjaš številko, pa bo za kakšnega 30-letnika recimo :))) Čudovite fotke jeseni, ahh boreč, kakšna modrina! ♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Obe sta krasni
    in kakšen utrip jeseni
    bravo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)