ponedeljek, 31. avgust 2015

Vrti se

ne samo v moji glavi, če jo prehitro premaknem. Vrti se čas iz trenutka v trenutek. Spomnim se teh koncev počitnic in začetkov šole, kot bi bili včeraj. Spomnim se mojih in od otrok. Zdi se mi, da leta štejem po počitnicah, ne pa po silvestrski noči. Vedno znova je konec nečesa lepega in se spet začenja nekaj lepega.
Spet smo porezali ognjič in skuhali mazilo,


spet je sonce bogato posulo svoje barve po njegovih cvetovih.


Spet smo pobrali  krompir Aladin, ki se je izkazal kot najmanj bolana in komplicirana sorta za pridelovanje.


Spet smo hodili po topli, mehki zemlji


in ugotavljali, da je za svobodo potreben pogum.


In da je škoda, ker večino koruze, ki zraste v Sloveniji pojedo živali, ker je tako zelozelo dobra.


Res malce manjša, a povsem neškropljena, je naša sorta Trdinka najbolj zaželjena popoldanska malica v teh zadnjepočitniških dneh.


In iz njenih listov se naredijo simpatične koruznice,


 ki so med nastajanjem poskrbele za toliko zabave, da ji nobena plastika ne seže do kolen.


Samo še papir ima takšno moč :)
Da spet in spet spreminja ideje v nekaj razveseljujočega.


Tega viteza sem poiskala na netu in ga postavila na star papir,


poleg zvitka s sporočilom.


Naj bo zadnji počitniški dan lušten.
Lp,Keltika

11 komentarjev:

  1. Pozdravljena Keltika:), tako z veseljem sem prebrala in še enkrat prebrala tvojo objavo, ki je vedno (spet se ponavljam) tako prijetna, raznolika in nam vedno pričaraš zgodbico. Pridni ste bili in zelo ustvarjalni (koruznice) so odlično izpadle:) Koruza - kako rada bi bila pri vas in se zagrizla v njene storže - obožujem jo. Imejte se še naprej lepo, tebi naj se počasi preneha vrteti:), saj je že drugega vrtenja več kot preveč:) Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tebi Mateja in tvojim otrokom en lep počitniški zadnji pozdrav. Tudi sama se spomnim, da smo koruzo "rabutali" po sosedovih njivah...ta je bila najbolj dobra....kaj takega pri nas ni več. Škoda. Me pa veseli, da to še obstaja in pri vas se res ni za bati, da bo šla tradicija naprej....tako ustvarjalno kot delovno. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, kako lušne pupike iz koruznih listov! Vrti se vrti, ampak vrti se naprej. :-) Sama bi pa z veseljem zavrtela čas nazaj, do takrat, ko so bile mlade koruze najprej punčke z zlatimi lasmi, potem pa slastna malica. :-))
    Tvoj vitez na starinskem papirju mi je zelo všeč Super si sestavila voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. oh... kako lepo! Kot vedno...
    Prijetno. Učeno. Sproščeno. Igrivo. Nadvse vaše novo šolsko leto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Otroci ti bodo zelo hvaležni za te krasne počitnice.

    In fajn, da imaš vse objavljeno na blogu, bolj ostane v spominu, vsaj meni se zdi tako (sedaj, ko ne tiskamo več fotografij).

    :) Saša S.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite fotografije, luštne pupke in čisto viteška voščilnica. Kot bi se čas ustavil :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ide to na bolje... iskreno se nadam, a ta nametnuta usporenost samo te dodatno podstiče da nam pričaš ovako lepe priče.
    S nestrpljenjem, sve najbolje do sledećeg posta ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ja res :)) kot pravis :))
    tudi moja sosedka andrea je profesorica na srednji soli in rece da ima novo leto 31.8. hihih takrat ima novo solsko leto.
    ja tko da sem ji danes voscila vse dobro :))) hihi
    tvoje fotke kr klicejo na vaso kmetijo:))) vse bi pocela z vami:)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala, ker deliš z nami vse vaše trenutke preživete v naravi. Koruznice so krasne, strašno simpatične in vitez na voščilnici je top. Lepo bodite, lp.

    OdgovoriIzbriši
  10. S svojimi objavami me popelješ v čas mojega otroštva...kako smo se lepo imeli in tudi sami izdelovali male koruzne škratke . Voščilnico si pa tudi zelo zanimivo izdelala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)