nedelja, 16. november 2014

Kruhove vrtnice s porovo omako

Naši imajo zelo radi kruhove cmoke. Za to rabiš star kruh. Pri nas kruh vedno pečemo doma in ker se mu malce izogibamo, ga spečemo ne prepogosto,  ravno prav in redko ostane.

Ampak saj veste kako je, ko ti nekaj zadiši..ni miru, dokler ne rešiš zadeve. Tako so meni zadišali kruhovi cmoki. Ker ni bilo kruha, sem ga spekla. Da pa ne bi imela dvojnega dela, sem že v začetku zastavila nekakšne cmoke, ki sem si jih zamislila kot vrtnice z okusom po cmokih :)


Testo iz katerega pride dovolj vrtnic za 4 osebe (pa še za hladno malico ostane), je iz
  • 600 g pirine moke
  • 4 žlic olivnega olja
  • 1 zvrhane žličke soli
  • pol žličke sladkorja
  • male žličke zdrobljenega kvasa
  • vodo pa vedno dodajam po občutku in se še nisem spravila k merjenju
Vzhajano testo sem razvaljala na približno 30 cm širok trak . Nanj sem naložila
  • 4 velike, sesekljane čebule, prepražene na olivnem olju
  • velik šop sesekljanega peteršilja, ki sem ga pomešala s
  • 6 stroki sesekljanega česna
  • in blanširane liste rdečega zelja
  • malce posolila
in zavila z obeh strani. Dobila sem nekakšen štrudel, ki sem ga narezala na 3 cm široka kolesca in jih z odrezano stranjo položila na pekač. Spodaj sem jih malce stisnila, zgoraj pa so se lepo razprli.
Pekle so se na 180°C, 25 - 30 minut.


Nastale so okusne in lepe kruhove vrtnice.


Poleg se je prilegal por v smetanovi omaki. Veganska varianta je vsebovala riževo mleko.


Precej nezahtevno kosilo, a luštno na pogled in zelo okusno.


Tudi sicer je bil takšen ves vikend. Nezahteven in lušten.
Naše vode so hvalabogu ostale majhne.


Delo nam je še vedno v veselje.


In na travniku se nam je zasejalo in nas razveselilo mlado kostanjevo drevesce :)


Srečno :)
Lp, Keltika

11 komentarjev:

  1. bravo:))) tole pa prekaša tudi šefovo kuhinjo ..... tko da zgleda super in še dißi:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kruhovi cmoki so tudi pri nas zelo priljubljena jed, oziroma priloga. :-) Tvoja različica kruhovih cmokov je pravi kulinarični podvig, pa še super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako kul izgleda to jelo.. sviđa mi se!!:) I sličice;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je moralo biti pa zelo slastno, videti je že tako.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda slastno, hvala za recept, preizkusim enkrat :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super za tak vikend! In hvala za njami namig! Res je videti privlačno!
    Prijeten teden!

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozujem kruhove knedle in ji veckrat naredim. tae tvoja kreacija pa je cisto nekaj posebnega in verjamem, da tudi zelo okusnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Minimalistično v velikem stilu. Te vrtnice pa izgledajo zelo zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  9. njami, obužujem kruhove cmoke, porovo omako pa tudi. in prav hude lušte si mi naredila s to objavo.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za zanimiv recept, vsekakor ga bom preizkusila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)