sobota, 5. april 2014

Kvačkana torbica Pomlad

Še ena kvačkana. So me čisto prevzele. In ker je zunaj tako cvetoče, ideje in motivi v takšnem stilu kar kipijo :)


Nikoli se ne naveličam vode in cvetlic. Gozda in travnika. Tako je, kot  doma. Vsa celota  pomirja in odpočije, ko pa stopiš malo bližje, vidiš, kako brbota, hiti, raste, skače, ustvarja in prekipeva od življenja.


Napolnjuje z upanjem in veseljem, daje občutek varnosti in vsemogočnosti. Kot dom.
Četudi danes marsikateri dom zbuja le strah in željo po begu. Resničnost, v kateri živimo, je neizprosna. Na eni strani nas vse bolj stiska, na drugi ustvarja ogromno nepotrebnih potreb.

In predse postavljamo vedno nove zahteve. Vitko linijo, porjavelo polt, redno službo, najlepši zelenjavni vrt, najboljši telefon, na novo opremljeno stanovanje, otroke, ki ne loputajo z vrati, ne trmoglavijo in se ne družijo s tistimi, ki nam niso všeč...

V tisočerih željah izgubljamo sebe in svojo otroškost.


Prvo čustvo, ki sem ga zaznala pri svojih otrocih, ko so vstopili v odkrivanje sveta izven mojega naročja, je bilo navdušenje. Brezmejno in polno navdušenje.


In, ko poklicno spremljam številne otroke in odrasle se vedno bolj sprašujem, kje se je izgubilo? Kje je ostalo, prekrito s skrbmi, omejitvami in strahom.
Kolikokrat se zalotimo, da čutimo brezmejno navdušenje?
Odložili smo ga nekje ob poti, kot nepotrebno prtljago, kot breme, ki nas ovira na poti k resnosti in odraslosti...


Pa je vendarle navdušenje tisto, ki napolni, ogreje, nasmeje, žene, povezuje in zmaguje.
Splača se pobrskati po sebi.
Pa četudi navdušijo orehovi listi, ki se razvijajo v življenje,


 grmič, ki se usiplje v rumenem slapu.


ali skromna homuljica.


:))
Lp,Keltika

18 komentarjev:

  1. Vaaaau, kako lepalepalepa torbica! Vsem se bodo oči ustavile na njej in pohvaljena boš! Všeč mi je, ker je v belem... tako kot je bila tista prejšna gipsy v črnem... Kot jin in jang. Lepo si sešila zadrgo, kar daje torbici še dodatno vrednost in uporabnost! Enako velja za zanko, ki podaljšuje pas. Čipka na ročaju, pa bo zagotavljala, da se kvačkan pas ne bo raztegoval preveč. Res si lahko ponosna na svoj izdelek!
    In spet - hvala za fotke, za tvoje, dobre, zlate misli, ki polepšajo dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naredila si čudovito, cvetočo, pomladno torbico. Super je! In zapis, ki daje razmislek .....:):) Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbica je res čisto pomladna - všeč mi je. Ostale slike s komentarjem pa tako lepe in pomirjujoče - ravno pravšnje za sobotno vreme. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Včasih se prav sprašujem, če obstaja kakšna stvar, ki jo ne obvladaš? torbica je cvetoča kot pomlad in te tvoje fotografije....bi prišla kar k tebi na inštrukcije;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo. Kako lepa. Takoj bi jo imela. Ampak mi kvacka se kar ne disi dovolj :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je ;)lepe in resnične misli ;) prečudovite slike ;) lep vikend ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštna torbica.Prav lepo si zapisala misli.Se kar strinjam s teboj.
    Lep vikend ti želim.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  8. Vaš blog spremljam že nekaj mesecev in vsakič znova me navduši, obogati, sprosti, ... Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepe misli! Pri tebi se zamislim, sprostim in uživam :-)
    Vse pohvale za torbico. Prava hipijevska je :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Blog spremljam že kar nekaj časa in vedno znova me navdušijo fotografije, razmišljanje,ideje,izdelki, recepti......
    Navdušena sem in hvala za to.
    Ko bi le bilo več ljudi s takim načinom razmišljanja.
    Življenje bi bilo še lepše. Pozdrav -Tatjana

    OdgovoriIzbriši
  11. Čarovnije z male kmetije me vedno znova NAVDUŠUJEJO!
    Fotografije,misli,ideje,recepti,izdelki - vedno znova komaj čakam na novo objavo.
    Ko bi le bilo več takih ljudi!
    Vso srečo vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  12. NAVDUŠUJETE me s svojimi fotografijami,izdelki ,razmišljanji,recepti....HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi mene se vedno dotakne dotik fotografij in besed ... torbica je prelepa :o) Nadvse krasno ročno delo ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Keltika! Znova in znova me navdušujete z svojimi zapisi, fotografijami, idejami...Na vaše nove objave čakam, kot otrok na...(no, v današnjem času ne vem na kaj). Skratka polepšate mi dneve in opominjate me, da je še pozitivnih stvari, ob katerih se je potrebno malo ustaviti. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Cudovita torbica je, jaz sem navdusena :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna torbica,in besede,ki pobožajo dušo pa še čudovite fotke:)

    OdgovoriIzbriši
  17. marsikomu se je zdelo čudno, ker me niso navduševali ajflov stolp pa poševni stolp v pisi pa ostale podobno imenitne zadeve. mene so navduševali psi, ki so se potepali pod temi stolpi, pa potke, ki so se vile čez griče mimo katerih smo vozili pa skriti vrtički v stranskih ulicah pa kaki, ki je jeseni svetil skozi sivo meglo na polju. pa je rekel ata, ja sej to lahko doma vidiš (češ, nič posebnega, zakaj potem hodim po svetu)! jp, vse to lahko vidim tudi doma. pa me še vedno navdušuje :) od nekdaj me navdušuje narava. če vse ostalo otopi, me zna ona vedno znova navdušit. pa seveda, če kdo kaj lepega sam izdela. pa če jaz uspem kaj lepega sama izdelat ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)