četrtek, 20. junij 2013

Izgubljenček

Naši mladi ptički počasi rastejo, da pa nam ne bi bilo slučajno dolgčas, se je od nekod pojavil še en ptiček. Najprej sem mislila, da je padel iz gnezda in sem ga dala nazaj. Pa so ga spodili. Vmes je prišel naš muc, starša ptičkov goličkov pa sta se kot kamikaze zaganjala vanj. Spravili smo muca v hišo, ptička pa še enkrat v gnezdo. Ni šlo. Spet so ga nagnali. Dali smo ga v rastlinjak, da je bil čez noč varen, zjutraj pa nas je ptičja mama razveselila, saj se je odločila poskrbeti še za izgubljenčka. Zdaj nosi hrano svojim štirim v gnezdo in malemu v rastlinjak.

Če kdo prepozna, kateri ptiček je to, bom zelo vesela. Večji je od tistih v gnezdu in po glavici nima puha, kot ga imajo oni.


Tole pa je naša šmarnica s svojimi mladički.


Ko so se ptičje zadeve umirile in sem pulila plevel na zeljni njivici (ter ga pustila ležati na zemlji  za senco), je prilezla k meni še ena živalca - pridna uničevalka listnih uši. Srečkonosika, pikapolonica.


Na obilno cvetočem kakiju sem srečala čebelo.


Marelicam se čudim, kako so lahko na istem drevesu čisto zelene in skoraj dozorele.



Šmarna hrušica je okrasila grmiček s svojimi drobnimi plodovi,


bohotne vrtnice pa tekmujejo s skromnimi lepoticami.


Ko  opazujem ter negujem posajene rastline, se dotikam sadnih dreves in srečujem živali, me vendarle, spet in spet, najbolj pritegne travnik  Lep in neskončno radodaren.


Šopek gozdnih jagod
Uživajte pomladno poletje :)
Lp; Keltika

9 komentarjev:

  1. Uživala sam kao i uvek. U tvom postu, u tvojim fantastičnim slikama, u energiji koju si prenela... nekad ne treba reći ništa, već samo uživati,.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Popoldan sem malce brskala po knjigi in govorila z ljudmi, ki vedo več o ptičkih kot jaz - naj bi šlo za isto vrsto ptice, vendar je nekaj dni starejša in očitno iz drugega gnezda, saj naše spremljam iz dneva v dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. oo, kako zelo lepo. Poletni dan stkan v tvojih fotkah in zapisih je čudovit! Lepo je pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sanjsko lepo je pri tebi :-) Pa marelice imaš že zrele! Naše so še zelene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je cudovito pri vas, kot bi se ustavil cas. In zanimivo kako je ptica na koncu vendarle poskrbela za izgubljencka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Svega lepog ovde..a divlje jagode..mirišu čak do mene.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, kako bujno je vse! Super izgleda.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)