sreda, 23. januar 2013

Srček sprehajalček

Včasih, ko življenje pred mene postavlja vedno nove odločitve, se mi zdi, da bi bilo dobro zamahniti s čarobno paličico in odčarati situacije, lastnosti, vedenja, ki me spravljajo v stisko. Potem se zgodi čisto majhen, neopazen trenutek. Včasih gre mimo, drugič ga ujamem in začutim. Takrat vidim, da ni tako težko, da ima pravzaprav tudi drugo plat in je odvisno od tega, kam se postavim. In vedno znova pomislim na Gandijevo misel - bodi sprememba, ki jo želiš doseči.

Ne levo, ne desno - proti soncu

Zjutraj je naša mala narisala svoj priljubljen motiv - srček. Tokrat je dobil rokice in nogice, jaz pa idejo, kako ga spraviti v "prijemljivo" obliko. Poimenovali sva ga srček sprehajalček.

Idejna zasnova




 In to ni bil edini sprehajalček, ki sva ga z malo srečali danes.


Pajkec na sprehodu

Tule je šel mimo zelo lačen sprehajalec  

Letos smo na njivi, ki ni ograjena, pustili brstični ohrovt tudi za mimoidoče prebivalce gozda. Takole so ga obglodali.

Uganete, čigave so te sledi?


Naša sprehajalka ima danes rojstni dan

Potem sem malce čarala.Tisto, kar mi burka misli, sicer ni izginilo, je pa ob ustvarjanju tega srčka postajalo vedno bolj nepomembno.

Srček sprehajalček

Saj za to gre kajne, da  življenje iz problema spremenimo v izziv.

Lp,Keltika

2 komentarja:

  1. Lepe misli in srček je tako simpatičen in originalen, da bi si ga kar malo sposodila;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar. Kot bi posijal sonček :)